zaterdag 19 maart 2011

Weer thuis (:

Dinsdag weer CMAS gehad en hij was 34, dus weer 'n beetje beter, was echt vetblij (: Daarna had ik 'n gesprekje met 'n mevrouw over de narcose van die lieslijn en die andere om de cellen terug te plaatsen. Omdat ze toch hebben besloten alles gewoon in het WKZ te doen, terwijl ze die dingen eigenlijk in 't  grotemensenziekenhuis wilden doen, dus kan 't ook allebei onder narcose met 'n kapje dus dat scheelt weer wat enge prikken :)
Toen ik terug kwam op de afdeling bleek dat ze dezelfde dosering chemo hadden als de vorige keren in plaats van die zwaardere, en de apotheek kon dat dinsdag ook niet meer leveren, dus hoefde ik pas woensdag m'n infuus.
Woensdag is alles goed gegaan, ik was wel 'n heeeeeel klein beetje misselijk maar niet echt, lang leve de antimisselijkheidsmiddeltjes ^____^  Voor en na de chemo moet ik heel veel vocht binnenkrijgen omdat je blaas dan beter beschermd blijft, dus ik moet dan s' nachts vetveel plassen en voelde me steeds 'n beetje duizelig als ik van bed naar de wc liep maar zocht er verder niet echt iets achter. Toen ik s' ochtends wakker gemaakt werd,voelde ik me écht niet lekker, ik had koorts, 39.1 om precies te zijn, heb bijna de hele dag geslapen en mocht dus sowieso niet naar huis.
Vrijdag voelde ik me al 'n stuk beter, weliswaar met paracetamol en antibiotica via m'n infuus, maar het ging beter. Ik had geen koorts, al was de ontstekingswaarde in m'n bloed van 53 naar 129 gegaan, dus mocht ik nog steeds niet naar huis omdat ze niet wisten waar dat vandaan kwam.Het zou kunnen komen van de koorts van de dag van te voren omdat je bloed vaak 'n beetje achterloopt op je lijf.
Wel kreeg ik te horen dat als ik zaterdag geen koorts meer zou hebben en de ontstekingswaarde was gezakt ik naar huis zou mogen. En gelukkig was dat zo! =D
'T is allemaal 'n beetje later geworden maar ben gelukkig weer lekker thuis :)

Blergh, Ik heb echt 'n dikke haat aan alle festival line-ups van dit jaar, ze zijn gewoon TE goed....
maar alles om beter te worden, al hoop ik stiekem dat ik misschien aan t eind van 't festivalseizoen met heeeeeeeeeeeeeel veel voorzichtigheid en goeie nieuwe cellen toch nog ergens naartoe kan gaan. En anders dan verdienen de organisatormensen dit jaar gewoon zo veel, dat de programma's volgend jaar alleen maar beter kunnen zijn :)
Achja, ik moet ook iet zeuren, want ; alles kump weer good

Love, Joen

2 opmerkingen:

  1. hey joen,
    Fijn dat je weer thuis bent,
    Irritant he dat je de hele nacht moet plassen??
    Ik moest dat ook.

    groetjes dyantha en marije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Joenepoen <3
    Wat fijn dat je weer thuis bent!
    Wel echt vet stom dat 't de hele week nog zo'n hierendaar gestress is geweest!
    Je hebt me je adres nog niet gemaild, mupke. We should write soon :) <3
    xx.

    BeantwoordenVerwijderen