dinsdag 29 maart 2011

Supercellen & Mc Dreamy

Oehyay, en toen was ik alweer thuis (; Terwijl ze eerst zeiden dat ik donderdag pas naar huis zou mogen. Maar aangezien ik supercellen blijk te hebben ben ik nu al weer thuis, haha. Of nouja, supercellen, er zaten in iedergeval genoeg stamcellen in m'n bloed en die hebben ze er in één dag uit kunnen halen, dus dat is echt superfijn :) anders had ik langer met die lieslijn gezeten... Dat ding deed echt superpijn en ik mocht m'n bed niet uit, bah! Dus was echt gelukkig toen die er vannacht uitging. Dat was nog 'n heel gedoe, want ze wilden hem er eigenlijk in laten zitten tot 's ochtends voor als de dokter die er niet was misschien nog bloed wilde afnemen en dat zou veel kunnen zijn, maar er was nergens iets opgeschreven ofzo, dus voor t zelfde geld hoefde er helemaal niks afgenomen te worden en zou dat ding er voor niks in blijven zitten. Omdat ik er zo'n last van had en omdat er dus helemaal niks duidelijk was hebben ze hem er toch fijn uitgehaald en kon ik om half 2 eindelijk gaan slapen (; Toen ik vanochtend  wakker werd hoefde er inderdaad geen bloed meer worden afgenomen en was alles klaar en mocht ik naar huis (;
De plaatsing van die lijn was echter wel heel leuk, de plaatsing zelf weet ik natuurlijk niet maar voor de plaatsing was t leuk. De anesthesist was echt 'n stukje goddelijkheid, Mcdreamy eat your heart out! en door dat spul in dat kapje kreeg ik echt n dikke lachkick xD

Nah, nu ben ik gelukkig lekker thuis tot 10 april en ga ik lekker van t lekkere weer genieten en zorgen dat ik mn lieve vriendinnetjes nog zoveel mogelijk van te voren kan zien!<3


Love, Joen

1 opmerking:

  1. Hee lieve Joenepoene <3
    Wat fijn dat 't deze keer zo goed als smooth verlopen is :) Ben echt ram te gek blij voor je!
    Dingen worden steeds stressvoller op school.
    En Anoukje is echt n ruige nt worden, maar dat moet je dr zelf maar ff vragen ofzo. Weet je dat ik jouw nummer trouwens helemaal niet meer heb, sinds ik een nieuwe mobiel heb, wat echt al een half jaar is ofzo..?
    Lovelovelove & hopelijk kunnen we binnenkort wat afspreken :)
    Kuskus ♥

    BeantwoordenVerwijderen