zaterdag 12 maart 2011

Pruikenjacht (;

Gisteren met mama, oma en Niekie gaan kijken voor 'n pruik. De pruikenmeneer had 'n paar pruiken voor me besteld waarvan hij dacht dat t misschien wel wat voor me zou zijn. En gelukkig zat de goeie er meteen tussen! Donderdag of vrijdag kan ik hem gaan halen en dan ben ik weer 'n beetje sjiek ^^
Ik wilde eigenlijk gewoon rode krullen en dan iets langer dan wat ik had, maar die meneer zei dat krullen en langere haren allebei minder mooi blijven. dus dat was eigenlijk niet echt 'n optie.




Niekie met mien pruuk xD



Deze zijn het dus allemaal niet geworden (;


En deze is 't wel geworden, hij is wel ietsjes anders dan op de foto, maar 'n goeie foto komt nog wel ^__^




Love, Joen

1 opmerking:

  1. Hey lieve Joen!
    Ich vong et supergezellig mit dich deze weak en fijn datse alles op de blog zets. Zo ken ig dig get vaker volge want we zeen os toch waal weinig :o
    Doe bus eg zo sjterk en veng t geweldig om te heure datse toch edere keer weer zo verzekerd teage de behanjelinge aankieks, dat maak veul versjil :) Die naalden mosse mer ff van wegkieke dan, es t dich mer hulp he lieverdje :)
    En dan kenne we volgend joar weer geweun same noa gratis festivals enzo :o
    Dien pruuk vong ig heel mooi, doe zuus cool oet mer aug n bietje wie n dametje^^ haha doe bus toch al n bietje volwasse heur, mer waal nog altied sjattig ;)
    Ich kiek oet noa dien volgende berichtjes! (benne n weak leas ig ze mit mien bril :o )
    http://www.boothandbruce.com/_Private/893.htm
    is mien bril, en dan de TORTOISE BROWN ON
    CRYSTAL BROWN
    volwassen he? O.o dan bun ig eg dien sjlumme vrindinnetje :p
    Ig wil gear weer aafsjpreake :)
    mer kiek eesj mer wie t dich deansdig geit.
    Ich bun benuujd en denk aan dich!
    DIKKE dikke KUS (L)
    Mignon

    BeantwoordenVerwijderen