zaterdag 7 mei 2011

seems getting better =D

De afgelopen 2 weken gingen echt heel goed (:
t was wel spannend met hoe mn cellen op zouden komen enzo. Ze kwamen echt wel al heel snel op, maar ze zeiden steeds dat t ook nog kon dalen enzo, dus daar was ik wel bang voor...
maar t lijkt allemaal heel erg de goeie kant op te gaan (;
Ze kunnen wel pas na ongeveer 3 of 4 maanden zeggen of t echt iets heeft gedaan, maar gaan we wel van uit! =D
Al was ik laatst wel echt megabang,want mn ontstekeningswaardes waren gestegen en dat was net toen ze de prednison hadden afgebouwd en omdat t de vorige keer toen super misging enzo.... maar de dokter  zei dat t iets anders was ,al  weten ze niet wat, maar er is nu al weer minder ontsteking dus dat is helemaal goed =D

oh en vorige week zaterdag had ik echt superzin in sushi (echte mag niet, maar met vis uit n blikje als je t zelf maakt mag t gelukkig wel) en daar moesten we dus voor naar de AH, maar dat is echt dik 'n half uur lopen, als je snel loopt,dus ik was dat zo tegen mama aan t zeggen en toen zei 'n hele lieve verpleegkundige;ach, ik breng jullie dalijk wel even,dus dat was echt supercool =D en toen gingen we dus sushi maken en t smaakte als de hemel<3

De dag daarna voelde ik me echt heel goed en was ik met mama gaan wandelen,en omdat t dus zo goed ging heb ik iets meer dan anderhalve kilometer zelf kunnen lopen,in best n normaal tempo, en mama had pijn aan dr voet, dus ging ik haar 'n stuk in de rolstoel duwen en t ging dus echt heel goed,nergens last van...
tot de volgende dag, ik had echt mega pijn in mn been, t bleek n ontstoken pees te zijn, dus dat was wel heel stom, daardoor mocht ik 4 dagen niet lopen xD terwijl t net zo lekker ging...
maarja, t doet nu echt al n stuk minder pijn (;
gelukkig werd t ook pas daarna weer lekker weer dus nu kan ik weer lekker van t zonnetje genieten (;

En waarschijnlijk, omdat mn cellen t zo goed doen, mag ik volgende week al naar huis =D
maar dat krijg ik maandag te horen,dan zijn er ook weer nieuwe bloeduitslagen (;

Love,Joen

1 opmerking:

  1. Hee lieverd!

    Fijn om te horen dat t zo super gaat! :)
    Een beetje vallen en opstaan, maar t lijkt idd wel bergop te gaan, en daar gaat t uiteindelijk om!
    Vrijdag is LSD, 't gaat ineens echt snel.
    En probeer dan maar eens hard te leren voor je examens als je een te nonchalante houding hebt door je veel te hoge punten. GREAT :P haha
    Tot gauw, lieverd, ik hoop dat je maandag goed nieuws krijgt! ^^

    Kuskus ♥

    BeantwoordenVerwijderen