dinsdag 26 april 2011

Transplantatie!

Vanochtend was dan de transplantatie, het was best gek allemaal er waren opeens allemaal mensen en toen werden mn cellen aangehangen, ik had verwacht dat het t zelfde uit zou zien dan toen ze eruit gingen maar het waren 2hele kleine zakjes met een soort gebrokenwitte troebele vloeistof erin. Het liep echt supersnel in en ik merkte er helemaal niks van terwijl t zo speciaal is....
Om te vieren dat ik nu toch n beetje opnieuw geboren ben van binnenin gingen ik, mama, Birgit,Annet en Chantal Jip&Janneke champagne drinken, dus dat was wel heel leuk (;
Wel is t zo dat je n beetje raar gaat ruiken van die nieuwe cellen,maar t is niet supererg en t zou maar n dag duren dus misschien is t morgen wel al over.
Net ben ik met mama, oma en John nog even naar buiten geweest en heb ik best ver gelopen, dus t lijkt ook steeds beter te gaan. Dat komt waarschijnlijk ook door de chemo want die heeft dus ook veel ziektecellen kapot gemaakt (:
Nu is t gewoon afwachten tot mń cellen beginnen te groeien en dan hopen dat ze nu wel gewoon werken zoals ze zouden moeten doen, maar hé, daar gaan we natuurlijk wel vanuit =D

Love, Joen

1 opmerking:

  1. Da's echt supersuper fijn om te horen :)
    Ik ga je eens snel een brief schrijven, hehe :3
    xx.

    BeantwoordenVerwijderen